
Πρόκειται για συνέχεια της δράσης "GREECE AT HARRODS" που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, κατά την οποία τα Δωδεκάνησα προβλήθηκαν για ένα μήνα μέσω οπτικού υλικού (διαφάνειες-βίντεο) και πολυσέλιδου αφιερώματος στο περιοδικό GREECE 2009.
Ο Δ.Ο.Τ. αποτιμώντας τα κέρδη από τα μετρήσιμα οφέλη της πρωτοποριακής αυτής καμπάνιας, επιλέγει να προωθήσει τα Δωδεκάνησα ως αυτόνομο ενιαίο προορισμό , στην καρδιά της αγοράς του Λονδίνου.
Αναλυτικά, σε τέσσερεις (!) βιτρίνες του φημισμένου πολυκαταστήματος, σε μία περίοδο με συνολική επισκεψιμότητα 3.500.000 ατόμων , θα προβληθούν τα Δωδεκάνησα, όχι μόνο στους Λονδρέζους αλλά και στο πλήθος των τουριστών που βρίσκονται αυτήν την περίοδο στην Βρεττανική πρωτεύουσα!
Επι πλέον , πέρα από τη διανομή του εντύπου "12νησα-Τα μαργαριτάρια της Μεσογείου" , θα δοθεί έμφαση στην τοπική γαστρονομία , με γεύσεις και συνταγές από τα νησιά μας , στο εστοατοριο του πολυκαταστήματος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου